Oblíbené filmy (10)
Moulin Rouge (2001)
Gejša (2005)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Na vlásku (2010)
Hledá se Nemo (2003)
Forrest Gump (1994)
Cesta do fantazie (2001)
Ako u väčšiny výborných filmov, aj na tento som narazila úplnou náhodou. (vďaka Bohu za filmový klub na Dvojke). Tento film som mala možnosť vidieť zo slovenským dabingom aj v anglickej verzii. Krásna animácia, zaujímavá hudba, a hoci nepoznám japonskú kultúru, aj príbeh bol super. Takto jemne a citlivo natočený animák som dávno nevidela. A pritom to nie je len detská rozprávočka ale dramatický príbeh dievčatka vo svete duchov a bohov. Od začiatku do konca veľmi dobrý film.
Zelená míle (1999)
Lion (2016)
Pokání (2007)
Jedna z najlepsich adaptacii literarneho diela, ktoru som kedy videla. Balzam pre moju romanticku dusu. Priznam sa, revala som ako decko. Herci excelovali - James ako nevinna obet a Kiera ako mlada zena, ktora nasla a zaroven stratila lasku svojho zivota. A samozrejme skvela Saoirse, ako dievca z obrovskou fantaziou. Reziser mi tu ukazal narocnost a krasu dlheho zaberu. Najkrajsia scena: "Vrat sa, vrat sa ku mne!"