Oblíbené seriály (10)
Hnízdo (2020)
Tabula rasa (2017)
Ostré předměty (2018)
Zoufalé manželky (2004)
Srdeční záležitost. ❤
Hříšníci (2011)
Dva a půl chlapa (2003)
Seriál, na který mužů koukat pořad dokola a nikdy mě neomrzí. ❤ Navíc mě i po těch všech dílech, co znám skoro nazpaměť dokáže stále rozesmát. (Hodnocení pouze do konce osmé řady! Zbytek raději nekomentuji..) Charlie Sheen je pro mě nenahraditelný.