Recenze (311)
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Pobavilo, nepozlobilo, uplynulo plynule ale hlavně nevadilo. Víc nic.
Police Story 2 (1988)
Velice zdařilé pokračování, kde bitky jsou jako vždy velice realisticky zakomponované do prostředí a Jackie využívá všechnu svou ohebnost a obratnost, aby nás pobavil a ohromil. Je to machr, že to všechno zvládnul sám.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Tomu říkám nářez. Vždy je na co koukat a čemu se smát.
Dexterova laboratoř (1996) (seriál)
Na Dextra když si vzpomenu vybavím si vždy jeho hlas, kterým obviňuje svou sestru, že mu zase něco provedla v jeho laboratoři.
Želvy Ninja (1987) (seriál)
ach ta nostalgie. A díky želvám se ze mne stal pizzožrout.
Blood+ (2005) (seriál)
První série byla parádní, pak už mě to tak netáhlo se koukat.
Policejní odznak (2002) (seriál)
Viděl jsem jen pár dílů, ale to mi stačilo abych poznal jak vyýjimečný je tenhle seriál o zkorumpovaných poldech, kteří prosazují zákon po svém.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Legendární český seriál, který podle mě předběhnul svou dobu. Vždyť amarouny dnes prakticky jí každý=D
Pirát divoký Jack (1998) (seriál)
Kdybych mohl být pirátem na jeden den, byl bych kapitánem Divokým Jackem.
Odkaz budoucnosti aneb Podivuhodná dobrodružství rodiny Smolíkovy (1968) (seriál)
No co, je to prostě východní scifi seriálová klasika.