Oblíbené filmy (10)
The Doors (1991)
The Doors: Tento film jsem viděl ve 14letech a ukázal mi skvělou kapelu a skvělého zpěváka, básníka Jima Morrisona, který se stal mým průvodcem života. Od roku 2002-2005 jsem se načas stal Jimem. Tak jako on, jsem se dal na cestu objevování života v plném rozsahu - bohužel byla to cesta destrukce. Až úmrtí mého půl ročního synovce mi otevřeli oči. Nalezl jsem životní ženu a mojí rodinu, po které jsem tolik toužil. Děkuji Ti Jime. Pochopil jsem Tvá slova,,Víš co lidi chtějí, něco posvátného, to lidi chtějí." To posvátné je:zrození nového života - narození mé dcery.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tento film MUSÍ vidět každý :-) Je to klasika.
Saw: Hra o přežití (2004)
SÉRIE SAW: Jestli na to pohlížíte z pohledu - jde jen o bezduché mučení a zabíjení apod.- nemá cenu na tuto sérii koukat. Postavy ve filmu mají svojí temnou minulost, která vyplouvá na povrch - jde jen o to se ,,správně" rozhodnout a změnit se. V prvním díle jsem absolutně nevěděl nic, ale po zhlédnutí dalších dílů, mi skládačka ukázala celý obrázek. I když 7díl, byl pro mě silná káva, mohu tuto sérii vidět stále dokola a vždy najdu další díly skládačky.
Batman (1989)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Štěstí na dosah (2006)
Po zhlédnutí tohoto filmu, by jsme se měli zamyslet nad svým životem. Uvědomit si, co je OPRAVDU v životě důležité.