Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Teorie velkého třesku (2007)
Stejně jako u Přátel, patří TBBT mezi můj nejoblíbenějši seriál, u kterého nevynechám ani 1 díl a nedělá mi problém je všechny zkouknu několikrát. Ne tak dokonalé jako Přátelé, ale 90% je také solidní.
Červený trpaslík (1988)
Další seriál, který je typický svým skvělým britským humorem. Některým lidem by tento humor mohl připadat až trapný, ale právě to je na tom to krásné, buď se vám líbí, nebo ne. Kdykoliv mam příležitost, pouštím si díly buď chronologicky nebo vyberou náhodně a je mi jedno, že už znám celý seriál nazpaměť, vždy se něčemu od srdce zasměju.
Futurama (1999)
Černá zmije (1983)
Přesně takhle si představuju britský humor a s klidem můžu říct, že ho prostě miluju. Chápu, že tenhle typ humoru není pro každého, takže se nad některými hodnoceními ani nepozastavuji, ale tohle je pro mě prostě legendární seriál, který nikdy nezestárne.
Mr. Bean (1990)
Živí mrtví (2010)
Jakožto zarytý fanoušek The Walkind Dead, s nedočkavostí čekám na každý další díl. Téma seriálu není žádná nová věc, ale zpracování a příběh je prostě skvělý. Jediné, co bych vyřknul, je zbytečné natahovani a nedůležité scény. Za to "jen" 80%
Stranger Things (2016)
Sexuální výchova (2019)
Přátelé (1994)
Musím říct, že existuje opravdu málo seriálu, které už jsem viděl tolikrát a i pořád mě nepřestaly bavit. Přátelé je jeden z těch, který bych vydržel sledovat hodiny a nikdy mě neomrzí. Bezpochybně 100%