Recenze (460)
Až do města Aš (2012)
Víc než *** dát nemůžu, protože se nedokážu zbavit pocitu, že ten film byl strašně povrchní, i když se snažil asi dostat pod povrch. Oceňuju ozvláštňující prvky, zejména animaci. Dokumentární ráz je taky fajn, některé záběry super, ale jinak bohužel...
Atlas mraků (2012)
Román jsem četla před pár lety a líbil se mi, ale neuchvátil. Řekla bych, že film se mi líbil víc, rozhodně jsem se nenudila. To, že jednotlivé příběhy nejsou příliš originální, jsem věděla už z knížky. I tak solidní ****
Lov lososů v Jemenu (2011)
Chtělo by se říct "doják" tříhvězdičkovej... Ale kvůli Ewanovi, Emily a Kristin (i když to byla pomalu karikatura) přidávám 1 hvězdičku navrch.
Vlastní zbraň podmínkou (2012)
Hodně prima nazávislý film debutujícího režiséra. Zrovna tenhle snímek je důkazem toho, že "malé" nízkorozpočtové filmy dokáží být často mnohem zajímavější a zábavnější než velké hollywoodské bijáky.
Holy Motors (2012)
1-5. Záleží... Já jsem se bavila, Carax dobře tepe. Těžký je úděl člověka, těžký je úděl herce.
Frankenstein (2011) (divadelní záznam)
Reflexe/recenze: http://25fps.cz/2012/frankenstein/
Looper: Nájemný zabiják (2012)
4-5, podruhé stojí za zhlédnutí s režisérským komentářem: http://loopermovie.tumblr.com/post/32950683762/our-in-theater-commentary-track-is-up-i-recorded