Recenze (70)
Patologie (2008)
Překvapivě dobré, krvavé a zvrhlé.
Sejmi je všechny (2007)
Akční ptákovina, díky které se dozvídáme, že mrkev je po brokolici druhá nejnebezpečnějsí zelenina :-))
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Tak tohle se tak úplně nepovedlo. Po chvástavých řečech pánů autorů, že bude Indy prost CGI, je jím násáklý jako houba po vydatném děšti. Vtípky a narážky zanechávají na jazyku pachuť trapnosti, a rodinný reunion nebudu ani komentovat. To sci-fi na závěr mi taky nesedlo. Ale má to i dobré momenty. Extra * za Cate Blanchett, která po vetšinu filmu vypadá, jakoby hulila elfí lístí po kýblech.
30 dní dlouhá noc (2007)
Tak nevím. Pocit strachu ani napětí se u mě nedostavil. Klasický model - Přežívší pobíhají od domu k domu, aby byli jeden po druhém postupně sežraní - mě už tak nějak nechává chladným. Navíc věčně ukvičení a vycenení úpíři začali být ke konci dost otravní. Ale na druhou stranu zas nemůžu říct, že bych se u toho filmu přímo nudil. Pár scén bylo docela povedených. 50%
Ajťáci (2006) (seriál)
Tohle je prostě ze života.... vim to, protože jsem taky dělal na IT oddělení :-))
Kongo (1995)
Tenhle kousek jsem naposledy viděl před mnoha lety, ale pořád si dokážu vybavit skoro celý film. Možná to bude tím, že já byl tenkrát marod, a oni ho na HBO dávali skoro každý den.... no možná každý den. A já na něj skoro každý den koukal.... no možná každý den. ÍÍÍÍkk ÍÍÍÍkk. Naštěstí mě to nijak nepoznamenalo.
The Lobo Paramilitary Christmas Special (2002)
Krční páteř rupne.... když se na ní dupne !!!
Naruto (2002) (seriál)
No anime is perfect... well, maybe except Naruto !!!
S čerty nejsou žerty (1984)
V hospodě mi bylo vysvětleno, že jde o nejlepší pohádku všech dob.... takže dobro nedobro, zvedám hodnocení ze 4* na 5*
Mlha (2007)
Pravidlo pro přežití číslo 1, jakmile někdo začne mít plnou hubu Ježíše, okamžitě ho střelit do ksichtu!!