Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tak to je ten můj top film. Kvůli tomuto filmu jsem začla zbožňovat toho perverzáka Tarantina.
Někdo to rád horké (1959)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Tak to je ten Western co si mě vybral. Skvělý příběh s chytlavými postavami a Ennio Morricone si to dává jako vždycky.
Volný pád (1993)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Švýcarák (2016)
Vlastně to mělo takovou tu myšlenku že pokud nebudeme žít každý den naplno jako kdybychom nebyli. A podle mě ta myšlenka byla originálně zpracována. Herecké obsazení potom byla už jen třešnička na dortu.