Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Když občas skouknu Simpsonovi v televizi, trochu mě užírá že opravdu všechny díly jsem už asi viděl... Ještě že každý rok vyjde další série... :)
Městečko South Park (1997)
Sběratelé kostí (2005)
Věřte nevěřte (1997)
Cyanide & Happiness (2005)
Opravdu vtipné , poutavé s dobře provedenou animací. Může stát že některý díl Vám nebude dávat smysl, nebo Vám pointa uteče, ale kouknete se na další dva a už je to zase skvělé.
Případy 1. oddělení (2014)
Po tom co se ČT začla v hlavní vysílací dobu vyžívat ve vraždách, jako z nebes se objevil tenhle seriál. Ani jsem nečekal jak mě tenhle seriál nadchne a bude mě nutit chodit k televizní obrazovce. Je to zábavné a autentické, je to skvělé a doporučuju...
Malá Velká Británie (2003)
Pojďte se mnou létat (2010)
Shlédnuto všech 6 dílů na jeden zátah a musím říct že velmi dobrá alternativa za Malou Velkou Británii. Opravdu jsem se bavil. Možná se zde nenasmějete tolik, ale i to je pořád hodně, za to charaktery postav jsou velmi osobité a poutavé. " Naučil jsem psa vyčmuchávat drogy, ale za odměnu mu musím vždycky trochu odsypat...Nebojte, je to jen trochu cracku..."