Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Sherlock (2010)
100% perfektní, precizní, a zejména skvěle zvládnutá adaptace tak starého a kultovního díla do nové moderní podoby 21. století
Teorie velkého třesku (2007)
100% vždycky tenhle seriál patřil mezi mé nejoblíbenější, ale protože si i během 5. série drží tak vysokou laťku (i oproti dalším seriálům), propůjčuju mu nejvyšší hodnocení a doufám, že to nebudu muset zase v budoucnu snižovat (27.1.12)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
90%, po první sérii nemám co vytknout (100%), je to nejlepší serál od dob Přátel, nechybí mu láska, humor, vážné situace ani ingredience, kterou bych nazval "ze života". Prvních 22 dílů jsem hltal 3 dny ve dne v noci, kdy jsem jen měl čas. 3.14: Viděl jsem všechny díly do dílu 3.14 včetně a hodnocení zůstává stejné 3.20: Celá série 3 - it was legendary... wait for it... dary! 4.01: (23.9.08) Stále 100% 4.11: (3.1.09) Mírně slabší rozjezd 4.série byl jen dočasným oslabením --- zhruba v polovině 7. série přehodnucuju ze 100% na 90% (27.1.12)
Přátelé (1994)
Dexter (2006)
100%, nemám čas vymýšlet komentář, jdu si pustit další díl... což asi mluví za vše... edit (někde uprostřed 5. série): Dexter je hroznej seriál: člověk se kvůli němu pořádně nevyspí, když si nechá celou sérii k shlédnutí až po odvysílání a pak je několik dní vzhůru celou noc, protože se nedá přestat dívat!
Futurama (1999)
93%, Minulé měsíce se pro mne nesly ve znamení Futuramy. Tento skvělý seriál mě dostal hned prvními díly a po shlédnutí všech dílů je ze mne skalní fanoušek. Každý den jsem se těšil na další díl (neshlédl jsem najednou, postupně jsem si seriál užíval) a další příběh a naprostá většina z nich mě skvěle pobavila (no a pár dílů mne i dojalo). Doporučuji každému! S tímto hodnocením (93%) se dostal do mé osobní TOP 20