Recenze (459)
Effie Grayová (2014)
Úžasně natočená lovestory Johna Millaise a jeho ženy Effie Grey. Kdo neví, nepozná... vše je skryto v detailu. Emoce pryští z plátna. Nechápu jak se stalo, že je Dakota tak moc podobná Ofelii z obrazu skutečného Johna Millaise...Tolik citu beze slov a tolik krutosti ve slovech. Skvělí herci.
Top Gun: Maverick (2022)
Nejvíce mě bavil soundtrack, a pak "vyškolení" týmu. Zbytek byl tak předvídatelný a plný klišé, že fakt netuším proč to má 90%.
Kuchařka z Castamaru (2021) (seriál)
Velmi pěkně natočená historická romantika, hvězdu dolů dávám za občasné nelogičnosti v ději. Každopádně jsem dostala co jsem od seriálu chtěla a ničím mě neurážel.
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Emma Thompson boří další tabu a já jí děkuji.
Panství Downton: Nová éra (2022)
Sbohem DA, bylo to důstojné rozloučení
Kurz manželské touhy (2021)
Hořká komedie, výborně jsem se pobavila
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Za Ostravu, a za náš barák v hlavní linii🙈
Poslední království (2015) (seriál)
Já nechápu kde tento seriál vzal 85%. Scénář je něco mezi akčňákem a romantickou telenovelou, jen se nemůže rozhodnout.První sérii jsem dokoukala jen díky Davidu Dawsnovi jehož Alfréd byl jediná vyložené zajímavá a dobře zahraná postava. Uthred je napsaný jako drzá hloupá arogantní mlátička se kterou si každý nakonec vytře zadek. No jsem u čtvrtého dílu druhé série a dokoukám to snad jen kvůli Hildě jejíž postava je pro mne po smrti Leofrica a absenci Alfréda jediná zajímavá.
Pád (2013) (seriál)
Jeden z nejlepších krimi poslední doby.
Nemocnice New Amsterdam (2018) (seriál)
Pohádka o tom jaká by asi měla být nemocnice a doktoři v ní. Občas klišé, pořád dojemné, ale určitě na hony vzdálené realitě. Ale mě to baví.