Recenze (148)
Útěk do divočiny (2007)
Pořád mi tu něco chybí...něco, něco opravdu přirozeného-plnovous:-)
Žhavé výstřely (1991)
Jedna z nejlepších parodií vůbec. Myslím, že se při tom nudit nebudete.
Pokání (2007)
Láska, válka, láska. Oscar+ žádný happyend:-)
HDP: Hodně divné příběhy (2006) (seriál)
Mám rád brutální až nechutné snímky. Ale musí zahrnovat i nějaký ten děj, aby to bylo o "něčem". Pozorovat jen samé vraždění a navíc naprosto amatárské, Vás prostě po chvíli přestane bavit a začnete přemýšlet proč jste to vůbec dokoukaly až sem.
Fitna (2008)
Nechápu proč se o tomto snímku tolik mluvilo v mediích. V podstatě ukazuje pár článků z koránu a k nim jen přidává obrázky z teroristických útoků. Jediné co za něco z toho stojí je protiatabské myšlení. Ale pokud Vás to doopravdy zajímá(a to by mělo!) tak to nejmenší co můžete udělat je volit správnou policickou stranu, která se otázkou islamizace evropy zabívá. Mohu doporučit Národní stranu.
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Důstojný konec pro jeden z nejlepších seriálů vůbec. Ale na seriál nemá.
Sejmi je všechny (2007)
Všichni střelcive filmu byli vycvičeni v McDonalds. Jak mohl Premiere dat toto na titulní stránku vážně nepochopím. Pokud si přejete slyšet nejtrapnější hlášky v celém vesmíru tak se určitě podívejte na tento propadák!! Tohle na filmová plátna opravdu nepatří.
Halloween (2007)
Taková obyčejná krvavá vyvražďovačka:-P
Kauza CIA (2006)
Skvělé herecké výkony. Zejména musíme pochválit Matta Damonana.
Saw 4 (2007)
Podle mého názoru se kvalita ustálila na *** a již dále neklesá.