Recenze (706)
The Gray Man (2022)
Slabý odvar křížence Bourna, Bonda a MacGyvera. Dějová linka slabá, akce chabá, herecké výkony (až na Evanse) zapomenutelné. Typický film, u jehož sledování moc dobře víte, že už ho nikdy znovu koukat nebudete. A ze závěru ve mě silně klíčí podezření, že Netflix předpokládá pokračování. Brrr.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Šílenost. Úplně zbytečný film - tak jako všechno po Endgame. Ze začátku mírně nejisté, pak slabší podprůměr, ale koukatelné, avšak poslední půlhodina všemu nasadila korunu: co 10 min, o * méně - nesmysly, nelogické a nevysvětlené ad hoc řešení dané situace a vrchol všeho: "notová bitva" - to už snad lze brát pouze jako parodii na Marvelovky.
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Totální průšvih. Chabé akce, strašně slabý scénář, hloupé dialogy, nelogické chování postav.... Kdyby tohle nevzniklo, bylo by mnohem lépe.
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Celé to působí jako amatérský film, co si fandové od vedle natočili z nadšení pro klasické díly. Bez spádu, "akce" na úrovní trapnosti 10 z 10, Obi-Wan za totálního loosera a malá Leia je na facku.
Obi-Wan Kenobi - Část II (2022) (epizoda)
Parodie na StarWars.
Obi-Wan Kenobi - Část I (2022) (epizoda)
Neskutečná nuda. Za celou hodinu se téměř nic nestane. Proti tomuhle má i natahovaná Epizoda I švih jako noha.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Smutný konec slavné série. S duchem a stylem předchozích dílů to nemá nic společného (napětí je tatam) a místo toho jsem měl pocit, že koukám na prapodivný recyklát stokrát již viděného namíchaný s Jamesem Bondem, Star Wars či Indiana Jones. A ke všemu i CGI je jak z pravěku (kdejaký dokument o dinosaurech má snad lepší triky). Scénář trapně nijaký, o nesmyslech ani nemluvě - jeden za všechny: uvědomil si někdo, že dinosauři (jakožto ještěři) jsou studenokrevní? Proč se to odehrává ve sněhu?! To by byli celí ztuhlí a nehybní! Ta 1* je snad už jen z nostalgie.
Eternals (2021)
Já snad ani nemám sílu rozepisovat, co všechno zde bylo špatný. Takže naopak - jediná pozitivní věc na celém snímku byla asi minutová stopáž Pink Floydů v úvodu. Jinak - absolutní katastrofa.
Duna (2021)
Po druhém shlédnutí (asi už jsem věděl, co čekat) zvedám na plnou palbu. Mysteriózně podmanivé.
Kingsman: První mise (2021)
Extrémně slabé. Nudné, nevtipné, nenápadité a vlastně trapné. 2/3 filmu se rozvíjí linka Conrada, jen, aby vyšuměla do prázdna... Totální ztráta času.