Poslední recenze (10)
Leon (1994)
Bessonův nepřekonatelný majstrštyk v podobě sladkokyselého příběhu o nájemném vrahovi s dobrým srdcem a malým mozkem. Reno ve své nejlepší formě, Gary Oldman taktéž svého Stana bude překonávat těžko. Akční scény jsou zatraceně cool a Natálka Portmanová poprvé ukázala, co v ní je. Celkově skvělá atmosféra dotáhnutá až do stylového finále. P.S.: taky mám rád mlíko. [10/10]
Věc (1982)
Carpenter opět boduje, tentokrát s daleko mysterióznějším a tajemnějším příběhem nám opět zamrazí. Vybrané odlehlé místo jakoby přímo volalo po zoufalství a bezmoci, a také že ano. Konečné výjevy a útoky "Věci" jsou sice ve většině případů předpokladatelné, ale někdy také náhlé a brutální. A přesně tohle Carpenterovi jde nejvíce. [10/10]
Desperado (1995)
Takto má vypadat pořádný akční film. Zběsilé přestřelky, výbuchy, vrhač nožů (úžasný Danny Trejo), pořádný záporák, sexy ženská a drsné hlášky. To vše lemováno dobrou muzikou a vtipnými dialogy (vivat Tarantino). Škoda, že většina dobrých postav zařve příliš brzo. [10/10]