Oblíbené seriály (9)
Chalupáři (1975)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Byli jednou dva písaři (1972)
Taková normální rodinka (1971)
Návštěvníci (1983)
"Maminko, máme doma básníka, ale uši má jako prase !"
Deadwood (2004)
Podle mě jeden z nejlepších seriálů vůbec + perfektní výkony a úžasná kamera. HBO. Těším se na druhou...
Mr. Bean (1990)
Arabela (1980)
Klasika.Krom toho,takové obsazení se v seriálu jen tak nevidí.