Oblíbené seriály (10)
Alias (2001)
Sběratelé kostí (2005)
Castle na zabití (2009)
Dr. House (2004)
Hugh Laurie je proste Naj...naj...naj...aj keď od začiatku som sa nevedela stotožniť s jeho bezcitnostou...v nejakých prípadoch😱,ale nakoniec sa mi začal páčiť...až veľmi😉a ešte ma na tom dosť veľkú zásluhu jedna osoba😢
Ztraceni (2004)
Milujem ho....a pozriem si to ešte 100krát,je to seriál plný záhad...tajomstiev a lásky❤.😀človek ho nepochopí ak si ho nepozrie poriadne a v kľude..Najradšej by som sedela pri telke donekonečna a pozerala v kuse...ale to není bohužiaľ možné😀sú aj povinosti.Najbližšie vyberám dovolenku😀😀😁😉
Arrow (2012)
Přátelé (1994)
Milujem ich a sú súčasťou môjho dospievania😊
Panelák (2008)
Od začiatku si vravím, že seriál ako vystrihnutý z nášho života.Po čase môj záujem opadal až opadol úplne.