Recenze (118)
The Dark Girl (2023)
Těžké a brutálně nudné hovno.
Haunting of the Queen Mary (2023)
A já si rikal, jestli uz nejsem starej, ze jsem se v tom tak ztrácel. No a nejsem sam.
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Devine je strašnej, moooc mi vadil, díky němu to je o několik tříd dolů. Jeho trapné grimasy jsem prostě nedával.
Prezidentka (2022)
Tak tohle Nerudný velehovno, plný dalších velehoven mi zkurvilo večer. Bluheee
Bullet Proof (2022)
Paradne navazujici strih a perfektní kamera. Becko jako prase, ale kurewsky to odsejpá !
Zločiny budoucnosti (2022)
V podstatě nekoukatelné a nudné hovno.
Nebudeš sama (2022)
A máme tady další velhovno pro břídila Psychora, který si libuje nejen v těch hovnech, ale miluje i nebetyčnou nudu, které je v tomto snímku po Psychor :D
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Několik místních blbečků tu zase hleda logiku, něco nového a spoustu dalších píčovin. Tak vy všichni přemoudřelý mudrlanti táhněte třeba do hajzlu, protože tohle byla jízda :)
All of Us Are Dead (2022) (seriál)
Přiblblo Psychor se taaaak moc snaží jít proti všem a vůbec si neuvědomuje, že sám sebe potápí hlouběji a hlouběji. Tohle je další skvělá korejská palba.
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Tady je ale intelektualních mudroprdu. Chvalte pána.