Recenze (127)
Bábovky (2020)
Je-li toto věrně vystižený duch knihy a je-li kniha výplodem jedné z nejčtenějších českých autorek, pak nechci dál žít na tomto světě. Jedna hvězdička z milosti, za slušnou úroveň technického řemesla. Jinak děs, běs, bída a utrpení.
Toman (2018)
Zvláštním způsobem scénáristicky, nebo spíš dramaturgicky, rozklížený tvar, který nezachrání ani extrémně zajímavý námět a slušné obsazení. Svým způsobem dost zklamání, ale spíš proto, že očekávání jsem měl vysoká.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Sametová revoluce jako privatizační puč KGB. Petr Cibulka approves...
Nabarvené ptáče (2019)
Upřímně řečeno, nepochopil jsem, proč se dělá takový humbuk z násilí v tomto filmu. Nic moc extrémně přepáleného jsem tam neviděl. Ale vizuálně je to překrásný film...
Skleněný pokoj (2019)
Vizuálně krásně natočené, scenáristické prázdno...
Metanol (2018) (TV film)
Suveréně zvládnutá práce všech zúčastněných.
Slepá (2014)
Většinu času jsem v kině měl pocit, že bych potřeboval tužku a papír abych si dělal poznámky, schémátka a grafy, ale nakonec se mi to v hlavě poskládalo samo. Doufám, že správně.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Film, v jehož průběhu v mém nitru probíhala bitva tří emocí - chuti vyškrábat si oči, pomocí háčku si vytáhnout mozek nosem a vyzvracet vnitřnosti. Z mého pohledu jednoznačně nejslabší z šesti Jacksonových filmů ze Středozemě...
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Film, který v mých očích dokázal naplnit pojem "ultimátní sr*čka" nečekanými, novými významy. Strašné...
Život Adèle (2013)
Po dlouhé době jsem se nechal filmem vtáhnout natolik, že mi Adele bylo skutečně líto. Nestává se mi to.