Recenze (82)
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Nezostane prilis dlho v pamati, ale ani nicim neurazi. Prijemne stravene dve hodiny, druhy krat staci o niekolko rokov v nedelu poobede v televizii.
Audie & the Wolf (2009)
Oficiálne najlepší film všetkých čias.
Stalo se (2008)
milujem shyove filmy. vsetky do jedneho. okrem tohoto. odporny ekoblabol. fuj.
Let číslo 93 (2006)
az na problemy s tempom sa to celkom dalo...
Drtivý dopad (1998)
Výborná oddychovka.
Jízda do pekel (2001)
Výborná oddychovka.
Casino Royale (2006)
Pekná, ale trošku rozporuplná variácia na Mavericka ;)
Vyšetřování Michaela Crowea (2002) (TV film)
Trošku schematické, ku koncu príliš televízne, ale napriek tomu dosť pôsobivé. Najmä prvá polhodina - Michaelove výsluchy - fakt dosť silná. Rozhodne je to jeden z podarenejších TV filmov poslednej doby.
Co vidí láska (1996) (TV film)
pokiaľ niekto chcel spraviť film, v ktorom by slepcov vykreslil v tom najhorsom svetle, ako poloarogantnych magorov, ktori si nedaju za ziadnych okolnosti pomoct, podarilo sa... otrasne herecke vykony (richard thomas by mal radsej hravat pedofilnych exhibicionistov, na to ma urcite vhodnu tvar), priserne natocene, priserne vsetko... proste hnus
Starosti starosty (2004)
uplna klasika, natocene podla priehovej sablony... ale m.g.harden je vyborna a par vtipov celkom vyslo. cize na priemer to staci.