Recenze (133)
Konečná (2013)
Jsem mile překvapen.Tento film jsem odkládal a udělal jsem velkou chybu. Je to skvělý akčnák! Super herecké obsazení, parádní akce a občas nechybí ani humor. Za mě velká spokojenost! 80%
Halloweenská noc (2007)
Tak to jsem nečekal, že se budu takhle bavit. Černý humor, vraždy, krev a všechny povídky byly povedený. Ani na chvilku jsem se nenudil.85%Ideální film na Halloween :)
Vejška (2014)
Když se podíváte na Gympl, tak si pak rovnou dejte i Vejšku. Myslí si, že pokračování je stejně kvalitní a vtipný jako první.
Rychlí a zběsilí (2009)
Naprosto zbytečný díl!Nezaujal mě děj,akce, zkrátka skoro nic.Ani jsem to nedokoukal, po hodině jsem to musel vypnout, páč mě to fakt nebavilo.Jednu hvězdičku dávám za dobrou úvodní pětiminutovou akci a druhou za herecký obsazení.Je to škoda no, jinak tuhle sérii mám rád.45%
Rychle a zběsile 7 (2015)
Parádní akce,skvělí herci,hodně mě potěšil Statham,prostě všechno.James Wan to zvládl bravůrně!90%
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Společně s Ulicí jsou to ty vůbec nejhorší seriály! Hnus a navíc takoví ubohý, trapný herci!
Vyšehrad (2016) (seriál)
Skvělý vtipy a hlášky, super znělka a dobře zvolený herecký obsazení, škoda, jen že díly jsou tak krátký. Skvělej seroš!100%
Ulice (2005) (seriál)
Nenávidím tento seriál a vždy ho budu nenávidět!!!!Těším se až tento seriál potáhne do prdele!!!!Nechápu jak na takovou sračku může někdo koukat!!!!!A navíc přes 3 tisíce dílů,to už fakt ti blbci fakt nemyslí vážně.Divím se,že to ještě vůbec točí,je to takovej propadák!!!!!Horší něž odpad!!!!!!!!!
Od soumraku do úsvitu (1996)
První polovina je za 4,5*, ta mě bavila fakt hodně a druhá už o něco míň, tak za 3,5*, ale pořád slušný nadprůměr. Bavil jsem se, ústřední dvojice Clooney a Tarantino, ti mě fakt bavili. 75%
John Wick 2 (2017)
John Wick 2 splnil moje očekávání na plno.Film jsem si v kině neskutečně užíval a jsem s ním naprosto spokojen.Doufám, že bude i trojka!