Recenze (369)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Katastrofa se vším všudy. Zde vím že i director cut si nechám ujít, páč zde už nejde nic zachránit. Nesmyslné zpomalovačky a vesnice kde ručně obdělávají pole, vodu vytahují ručně ze studně, ale ve svých chýších mají automatické otvírání dveří, to je jen nicotný výsek z tohoto zmaru za neuvěřitelné peníze. Zajímali by mne reakce pohlavárů, kteří do toho nasypali ty enormně vysoké sumy :)
Silent Night (2023)
Jednoduchá a krátká recenze, John Woo tohle silně nezvládl. Bylo mi jedno kdo kdy a jak umře, hlavně ať už je konec. To co funguje v korejských akčních-thrilech, tak rozhodně nefunguje v hollywoodským pojetí. Zato trailer namlsal tím nejlepší co zde bylo.
Kuciak: Vražda novináře (2022)
A furt si člověk říká, že to přece nemůže být pravda, kór v dnešní době, a opak je pravdu. Nedělám si iluze že u nás nebo i v okolních státech tyto praktiky a lidi nejsou. Something rotten in the state of Slovakia. Smutné je, že stačilo pár let a jsou ty lidi zpět u kormidla.
Kde zpívají raci (2022)
Jak to že zde nebyl ani jeden komár ? :D
Ted Lasso (2020) (seriál)
Každá série dokázala rozesmát i rozbrečet. Každý díl byl perfektním pohlazením divákovi duše. Nekonfliktní, bez intrik a dramatických přísad, tohle jsem naposledy prožil snad u Přátel. Tenhle seriál by měl dostat zákaz skončit :) Pro mne nejlepší seriál posledních tří let.
Vřískot 6 (2023)
To by jeden koukal co všechno se dá přežít po x-násobným útoku nožem :) V celku nuda s mini Ortegou. V příštím díle by mohla Courteney Cox hrát i bez masky (opravdu jsem si jí bál víc než vrahů).
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Velmi potěšila scéna v baráku s fire-bullet a dost pobavil Scott Adkins (skoro aka penguin). Jinak na akční film možná až moc dlouhá stopáž. Třeba závěrečný opakovaný výběh schodů byl už celkem nudný. A chvílemi jsem si připadal, že koukám na úryvky nového matrixe :)
Spolu (2022)
I když mám Kozuba velmi rád (jako excelentního komika), tak v téhle roli mi neseděl. Za mne celkově ve filmu né moc dobré obsazení.
Do morku kostí (2022)
Když jsem tehdy četl že režisér chce natočit kanibalskou romanci o mladém páru, tak jsem se chytal za hlavu, ale tohle je opravdu povedená "mňamka". Pochutnal jsem si na ni se vším všudy prostě bones and all.
Víly z Inisherinu (2022)
Jak z malé a skoro až "hloupé" věci vykouzlit zajímavý a nenudící film ?