Oblíbené seriály (10)
Taková normální rodinka (1971)
Black Books (2000)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002)
U prvních dílů jsem se ptal myslí-li to autoři vážně. Kam se vytratila hluboká myšlenka filmů? Naštěstí to byly jen rozjezdové díly pro seznámení s postavami a jejich prací. V dalších epizodách jsou odkrývány charaktery, rozjíždí se složitější příběhy. Tak jako byl seriál Cowboy Beebob skvělý a film slabší, Ghost in the Shell je takový příjemný seriál, oproti výborným filmům.*****po shlédnutí obou sérií jsem nadšený a smutný, že jsem dokoukal. Mňam, skvělý seriál.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
bezva animovanej seriál. Kovbojové a kovbojky:) loví zločince napříč vesmírem. Hezká animace obydleného vesmíru a dobrý charaktery hlavních i epizodových postav. Těžce se mi s ním loučí, už mam před sebou poslední dva díly... ach jo, nemůžu se na nic koukat.
Ajťáci (2006)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Povedený seriál na motivy hvězdné brány. Výběru nejlepších v různých odvětví lidské činnosti se podaří prostřednictvím Brány najít bájnou Atlantidu. Nachází se v souhvězdí Pegase. Svým příchodem ale lidstvo probudí staré zlo - rasu Wraihů a musí mu čelit. Cestují po různých planetách a odhalují odkaz dávných předků. Mám nyní rozkoukanou 2. sérii a jsem potěšen, že neztrácí na první. Stejně jako u první série je velký rozdíl mezi kvalitou jednotlivých dílů, ale ty povedené za to stojí. 7. díl byl opravdu dojemný.