Recenze (60)
Velká noc (2014)
Kamera super! Co se týče obsahu, chybí nějaký silnější dynamický prvek, občas zbytečně tahlý.
Záhada Blair Witch (1999)
Skvělej střih! 80% - ,,What you like doing on sunday?”
Cena za štěstí (2019)
Co tohle bylo….
Všechno nejhorší 2 (2019)
Scéna s písní Hard Times is a diffrent type of vibe! Bavilo! :))
Sezn@mka (2016)
Zoufalý, trapný lidi, dělají zoufalý trapný vtipy.
Mulholland Drive (2001)
Můj první film od Lynche. Krásně abstraktní, čistý a vyfabulovaný. Hrozně často tenhle snímek myslím... Ta atmosféra! 80%
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Peak seriálové tvorby Netflixu... Tolik témat, kterých se dotýká. Moc dobře napsané.
Láska je Láska (2004) (seriál)
Miluju! Talking, laughing, loving, breathing Fighting, fucking, crying, drinking Riding, winning, losing, cheating Kissing, thinking, dreaming....
Bloomington (2010)
Začátek hodně bizardní... postupem děje se film trochu zlepší. Ale i tak je to vlastně dost špatný film.
The Open House (2018)
Škoda toho konce, celé se to rozpadlo. Vyvrcholení zápletky nedávalo smysl. Kdo a proč? - chci říct, chtělo to alepoň nějaký malý náznak.