Recenze (11)
Matka versus android (2021)
Já teda nevím😄, ale mně se to líbilo, nevím proč to má tak nízké hodnocení.
Láska a příšery (2020)
Je to vtipný pohodový film. Taková oddechovka pro celou rodinu. Dylana mám ráda doufám, že bude mít víc a víc filmů :))
Sex ve městě (1998) (seriál)
Je fakt, že si řeknu co to ta Cerrie dělá? Proč se chová jak největší krá*a? Ale prostě na tenhle seriál můžu koukat pořád. Baví mě ten svět módy a jak drží všechny při sobě.
Vlčí mládě (2011) (seriál)
První série podle mně nic moc, místy jsem se smála, ne, že by to bylo vtipné, ale spíš trapné. 😬 Ale od druhé série mě to začalo bavit. Co série bavilo mě to víc a víc. Všechny herce jsem si oblíbila hned. Začala jsem na to koukat především díky Dylanovi O’brianovi a jeho herecký výkony v tomto seriálu jsou fakt skvělý. Po zhlédnutí můžou jen doporučit. 🙂
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Moc mě baví, jen mi příjde, že Rori je někdy uřvaná. Líbí se mi jaký mají mezi sebou vztah ona a Lorelai. Je to pohodový seriál.
Klaus (2019)
Skvělý, skvělý opravdu krásná pohádka. Nápad skvělej a animace pěkná. Nebude chybět v seznamu vánočních pohádek. 😊
Ostré předměty (2018) (seriál)
Skvělý! Tento mini seriál je opravdu dobrý po každém dílu jsem si musela pustit další. Moc se mi líbí, že vás to vtáhne do děje a že závěr vás dostane.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tento film je naprostá bomba, skvělej scénář, skvělá hudba, skvělé hlášky a skvělé obsazení. Tomuto filmu nejde absolutně nic vytknout.
Riverdale (2017) (seriál)
Dramatický seriál na kterém jsem si okamžitě vypěstovala závislost. Moc se mi líbí obsazení a kouzlo retra co v sobě tento seriál má. Nemohu taky zapomenout na skvělou hudbu, celkově celou krimi zápletku a také to, že po zhlédnutí filmu opravdu potřebujete vidět další díl.
Padesát odstínů šedi (2015)
Když jsem se na tento film podívala v 15ti, tak se mi moc líbil, ale když se na něj podívám teď...Nechápu co se mi líbilo. Celý průběh filmu se mi zdá jednoduchý, hlavní postavy a jejich herecký výkon nic moc..To ovšem nemohu říct o dalších dílech této trilogie ty jsou o trochu lepší jak děj tak i vyspělost hlavních postav.