Recenze (116)
Láska & gelato (2022)
Nereálné, afektované, hloupé.
Pečovatel (2014)
Natočeno dle knížní předlohy mé oblíbené autorky Mo Hayder. Za to jednoznačně 5*.
Znamení (2002)
Po dlouhé době jsem koukala na něco s dabingem a už nikdy víc! Přišlo mi, že jsou všichni zpomalení idioti a tak strašně mne to vytáčelo, že jsem skoro nevnímala, o co se jedná..Hodnocení přidáno po prvním shlédnutí před 6 lety..
V zajetí démonů (2013)
Velice povedený horůrek! Shlédnuto doma a jsem za to ráda, pač ta atmoška v kině by mě asi zabila...
Křišťálové oko (1991)
Srdcovka - jedna z prvních VHS, kterou jsem doma našla a viděla jako malá holčička :-)
Nadaný žák (1998)
Knihu jsem nečetla, ale film je velmi podařeným snímkem, který vás vtáhne do děje, aniž by ukazoval autentické záběry z koncentráků. Velice oceňuji, že z Denkera (Dussandera) neudělali mírumilovného staříka (scéna s kočkou :) a tudíž jsem nemusela žádnou postavu litovat.
Madagaskar 3 (2012)
Nejlepší Madagaskar :-) A dovolím si říct, že i nejlepší animák za posledních..pár let!
Kletba z temnot (2012)
Jsem zklamaná...první hodina je na zívačku ve stylu analýzy nefunkčního rozvedeného manželsví..sem tam nějakej létající hmyz..jako skoro u všech filmů poslední doby jsou nejlepší scény obsažené již v traileru..byla jsem v kině, ale 2x jsem se dokonce musela smát (Daddy, you scared me..a jak se tam ten kněz klátil)..A to finále - no, vopruz...příšerka z Pána prstenů...Škoda 169Kč...
Temné stíny (2012)
That was fucking crazy :-D Miluju Burtona a všechny jeho šílenosti, podivnosti a ironie.. Spousta skvělých herců, ale na druhou stranu se ani jeden z nich nemá možnost plně realizovat. PS: Takovou divočinu v kanclu bych chtěla též zažít :-)
Lorax (2012)
Greenpeace made it :)