Recenze (3 338)
Irčan (2019)
Tak nějak přesně to, co každej čekal a chtěl vidět. Líbila se mi závěrečná část, kde už byli všichni mega starý, pro svojí dobu, irelevantní pinďouři. Herecky furt super od všech, ale ani omlazení ksichtů není samospásné a De Niro už se tam pere jako dědek. A to všichni víme jaká to za mlada byla mašina.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Opět tam jsou vizuálně spektakulární scény a dobrý záporák. Zafungovalo to na mě i po třetí a byl jsem nefalšovaně dojatej.
Jmenuju se Dolemite (2019)
Má to pomalejší rozjezd a ty začáteční vtipy nebyly moc vtipný. Pravá zábava začne ve chvíli, kdy začnou točit film. Eddie Murphy je dobrej, ale nejepší byl Wesley Snipes :) Na konci mě to normálně dojalo, jak byl dobrák a šel se bavit s lidma před kino.
Roztříštění (2019)
Ani se to moc nesnaží klamat tělem a člověk, který viděl víc, než dva filmy v životě to asi brzo prohlédne. Přesto mě to prostě bavilo a Worthington potvrdil, že je dobrý herec. Btw má tam fakt ošklivou ženu, co vypadá jak Benedict Cumberbatch.
Meyerowitzovic historky (nový výběr) (2017)
Měl jsem zrovna náladu na něco takového. New York, konverzace o hovně, relativně movitá umělecká rodina jejíž členové jsou nuceni se sejít a sdílet spolu prostor. Bavilo mě to díky dobrým hercům, jimž kraluje Sandler, který tyhle sympatické neurotiky zvládá dokonale. A odteď si pamatuju Grace Van Patten, hezká holčina.
Rudá volavka (2018)
Překvapivě drsný thriller. Hodně to sází na erotiku a Jennifer se často svléká. Já jsem z těchto špionážních film vždycky trochu zmatenej, protože se tam všichni navzájem snažej vochcat. Každopádně se mi líbilo, jak to bylo vypointované. Tréningové centrum mi přišlo over the top a spíše úsměvné. Kde jsem se rozhodně nesmál byla ta mučící sekvence, kdy jí mlátili obuškem. Čumět na to fakt nebylo příjemný.
Kalifornie (1993)
Hodně dobrej a chvílema nepříjemnej film. Brad Pitt je jako buran boží a Juliette Lewis umí hodnou blbku, jako nikdo jinej.
Král (2019)
Hodně komorní. Chalamet čumí smutně a nasraně zároveň a vy furt nevíte jestli je to dobrák od kosti, nebo se z něj stane svině. Má to dobrej scénář, který není pouze přímočarý, ale dovede i překvapit. Joel Edgerton mi tam hrozně připomínal Russela Crowea.
Děvče ze sirkárny (1990)
Jednoduchý příběh, kde má hlavní hrdinka opravdu velmi špatný život. Přesto to působí trochu groteskně.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Zbytečný film, který mě ale bavil. Je fakt divný sledovat tlustého Plemonse, když v seriálu tu cejchu ještě neměl.