Recenze (99)
Millerova křižovatka (1990)
What heart?
Zaklínač (2002) (seriál)
Samurajske mece, Marigold sedlakem misto svihackym basnikem a opravdovy kladas, rytir bez hany a strachu, neporazitelny Geralt... Snad jedinymi klady je animace zlateho draka, Ciri a jedna dryada. Predlohu autori mozna cetli, ale rozhodne ji bud nepochopili nebo jsou to opravdova polena filmariny, ze nedokazali prenest byt jen spetku puvodni kvality. Skoda, predloha je jedna z mala fantasy, ne-li jedina, ze ktery se dal vytezit vynikajici film (i serial) i pro ty, kteri tomuto zanru zrovna neholduji.
Soudný den (2008)
Legrace plna logickych chyb, vtipnych scen a hezkych zaberu.
Speed Racer (2008)
Chápu, že to měl být film pro děti. Ale Wachowští narozdíl třeba od Buze neuhlídali kýč. Zvláště ve vykreslení města (nebo prostě mám rád spíše ponuré futuristické vize). V prvních desítkách minut jsem si ani nebyl jistý, mám-li se vůbec dívat dál. Když přišly opravdové závody, příběh gradoval a už nezpomalil a nelituji, že jsem se díval. A musím říci, že bří nejsou rozhodně bez nápadu. 70 %
Romeo, Julie a tma (1997) (TV film)
Jedna z mým nejoblíbenějších knih, takže mé hodnocení asi není úplně objektivní.
Veronica Mars (2004) (seriál)
Veronika Mars je misantrop kvůli tomu, že se lidé k sobě chovají neúctivě. Hmm... Vždy po pěti minutách seriálu mi vypnul mozek.
Columbo (1971) (seriál)
Pro mne rozhodně nejlepší detektivní seriál. Peter Falk je výborný.
Dallas (1978) (seriál)
Musím ale říci, že jej nikdy nezapomenu - už jen pro ono známé, kdy (SPOILER! :]) Bobby zemře a po x dílech se vrátí a vše co se za x odehrálo byl jen sen... :]
A Bit of Fry and Laurie (1987) (seriál)
Hugh a Fry, co dodat. Doporučuji každému, kdo má rád anglický humor. A dobrou hudbu, protože Hugh... génius! :]
Underworld (2003)
Akce nic moc, nevýrazná choreografie soubojů, ubohý scénář... Hezká Kate, výborný Lucius a nalíčení křížence to nezachrání.