Recenze (45)
Lidice (1965)
Velmi kvalitně natočený dokument s úctou k této tragédii. Zdá se až nemožné, v jakém roce vznikl. Nechybí v něm nic podstatného a zároveň se v něm neztratí ani ti, jimž vyhlazení Lidic nic moc neříká.
Pohřben zaživa (2010)
Film mohl skončit dvěma extrémy, zvolený způsob ale posouvá hodnocení minimálně o řád výše. Když přidám atmosféru povídek E. A. Poa, přehazování odpovědnosti mezi úředníky jako horký brambor a zrůdnou výpověď z práce, jde o velice kvalitní počin. Kéž by si jen tento film vzali k srdci všichni, o kterých pojednává, a přestali nadále používat frázi "Děláme vše, co je v našich silách".
Lekce běloruštiny (2006)
Rozhodně jeden z nejlepších dokumentů, které jsem kdy viděl. O to víc, že jsem sledoval reálné záběry svých vrstevníků, kteří mají menší štěstí než já a za projevy svobody jsou mláceni. Když tak přemýšlím, jsem vlastně za ty naše kreatury docela rád...
Andělská tvář (2001)
Neskutečně tupý a hloupý film, na který jsme byli kdysi nahnáni v rámci školy silou. Výsledkem bylo, že jsme do kina poté rok a půl nešli za trest...
Pearl Harbor (2001)
Hvězdička snad jen za to, s jakým umem tvůrci filmu dokázali z ostudné porážky udělat slavné americké vítězství., jinak jde o horší kýč, než co prodávají vietnamští trhovci u nás.
2012 (2009)
Po shlédnutí tohoto filmu jsem přesvědčen, že pan Emmerich asi nedokončil základní školu, nebo úroveň školství v USA je opravdu na pováženou. Věta o mutaci atomů je buďto výplodem chorého mozku anebo malého dítěte. Prosím, už žádný další film od tohoto prznitele!
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Neodvažuji se ohodnotit, neboť by mě pak mohla zasáhnout boží pěst...
Mrazík (1964)
Jedna z příčin, proč nemám Rusko příliš v lásce. Nikdy jsem si tuto pohádku neoblíbil a stále marně čekám, kdy vypadne z tradičního vánočního programu českých televizí.
Jumanji (1995)
Po jistou dobu naprostý kult. Naprosto skvělí opičáci, lovec toužící po vycpaném Parrishi obecném a také postupné ničení policejního vozu. Dodnes lituji, že si něco takového nemůžu zahrát :(
Kráčející skála (2004)
2* především za to, jak jsem se u některých scén báječně pobavil, i když komedie asi nebyla cílem tohoto filmu, že? :D