Recenze (170)
Zoolander (2001)
Tak tohle byla pořádně ujetá blbost, na kterou se ale překvapivě dobře dívalo.
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Nebýt několika slušných herců a skvělého scénáře Richarda Curtise, jednalo by se o hodně podprůměrnou komedii.
Čokoláda (2000)
Tak tohle byl teda hodně zajímavý film. Myslím, že si Oscara zasloužil více než Gladiátor a herci (především Johnny Depp a Alfred Molina) mi také přišli nedocenění.
Česká spojka (2002)
Od Joela Schumachera (8 mm) jsem očekával, že natočí skvělý akční film s propracovaným scénářem a skvělými hereckými výkony (no prostě že natočí něco, co by se mohlo rovnat třeba Skále), ale film naplnil očekávání sotva z poloviny. Scénář mi přišel stupidní, herci mi přišli průměrní a od Jerryho Bruckheimera jsem očekával propracovanější akci. Místo nadějné akční podívané tak vznikl pouze průměrný snímek na jedno zhlédnutí.
Dům života (2001)
Kevin Kline opět dokázal, že je skvělý herec.
Barry Lyndon (1975)
Pro mě nejlepší film, jaký kdy Kubrick natočil.
Noční můra v Elm Street (1984)
Jednička byla slušná, ale další díly už za nic nestály.
Šestý smysl (1999)
Slušné, ale zdaleka ne tak dobré jako další Shaymalanův film Znamení.
Čtyři pokoje (1995)
Nebýt té části s Antoniem Banderasem, dávám pouze jednu hvězdičku.
Poslední zůstává (1996)
Slušný film, který už je ale dnes bohužel zapomenutý.