Recenze (170)
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Pravděpodobně nejlepší český seriál všech dob.
Slunce, seno, erotika (1991)
Jednoznačně nejslabší z celé série a jeden z horkých kandidátů na nejhorší českou komedii devadesátých let.
Slunce, seno a pár facek (1989)
Druhý díl už sice není tak dobrý jako ten první, ale ve srovnání s posledním dílem této trilogie ještě působí jako velmi nadprůměrná komedie.
Slunce, seno, jahody (1983)
Jedna z nejlepších českých komediích osmdesátých let.
Sekretářka (2002)
Musím se přiznat, čekal jsem od tohodle filmu více.
Sloužit Sáře (2002)
Průměrná komedie, které ale dávám slušné tři hvězdičky za skvělého Matthewa Perryho. Jinak by to bylo za dvě.
Pinocchio (2002)
To jsem opravdu nečekal, že po snímku Život je krásný natočí Roberto Benigni něco až takto nevydařeného.
Drobek (1999)
Trochu smutné, ale chvílemi i příjemné drama.
Sedm statečných (1960)
Podle mého názoru nejlepší wester všech dob.
Vřískot 2 (1997)
Druhý díl mi přišel z celé trilogie jednoznačně nejlepší.