Recenze (135)
Break Point - Samorost (2023) (epizoda)
První epizoda naprosto excelentní. 8/10.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Nebylo to tak strašný jako ten ukrutný druhý Strange. To ale rozhodně není žádná výhra, spíš naopak. 5/10
Opuštěný (2022) (seriál)
Sympatická jednohubka u které jsem se pobavil ale hlavně odpočinul. Našel jsem svoje nové guilty pleasure. 8/10.
Predátor: Kořist (2022)
Senzační survivor. Velká bomba. Naprosto miluji ty reálné kulisy a absenci zeleného plátna. A plusové bodíky samozřejmě za pejska. 8/10
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Skvělý good feel movie, který je neskutečně sympatický a funkční. Bavil mě od začátku až do konce a doopravdy nenabízí žádné “hluché” místo. Užil jsem si ho fakt moc. 8/10
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Z prvních epizod jsem měl lehce zvláštní pocit. Epizody byly příšerně dlouhé a části, které měly znázorňovat “normální” život byly velmi kýčovité. Poté ale přišla čtvrtá epizoda, která sešlápla plyn a i ty šílené stopáže se začaly opodstatňovat. Čím dál seriál pokračuje tak ten obří příběh se strašně moc malými linkami a hromadou postav začne konečně spojovat a vy si pouze užíváte promyšlenost Dufferovců. Co mě ale těší úplně nejvíc je to, že seriál má nejspíš naplánovaný svůj příběh (a nejspíš i konec) od první série. Nejedná se tedy o úplně vaření z vody a cucání z prstu, když se píše scénář. Na poslední sérii se zatraceně těším. Začátek konce se tedy fakt povedl! 9/10
Stranger Things - Kapitola osmá: Tatínek (2022) (epizoda)
Strašně silné dialogy a konverzace.
Banda - Payback (2022) (epizoda)
Tohle je neskutečnej návrat, který připomíná v čem je tento seriál tak moc vyjímečný.
Obi-Wan Kenobi - Část III (2022) (epizoda)
Přemýšlím jestli tvůrci viděli něco jiného ze star wars universa než pouze novou trilogii (jestli vůbec to). Totální tragédie. 3/10.
Obi-Wan Kenobi - Část II (2022) (epizoda)
Sorry, ale tohle byla nějaká nepovedená parodie bez špetky logiky? 4/10.