Recenze (240)
Kybernetická babička (1962)
Honzíkova cesta 9000. Děsivé a skvělé.
The Battery (2012)
Možná jsou všichni mrtví, ale je léto. Za zásoby (cigarety, střelivo, tuňáky, palivo, baterky a lančmít) dík. Za krávy dík. Připomnělo hezké chvíle s Telltale a Klementýnou. Líbilo. Těším se na případný "The Orchard".
Unesení vetřelci (2014)
Grešli za zmuchlanou matku.
Cesta do lesa (2012)
Jako pokračování zklamalo.
Červená želva (2016)
Spoiler: Trosečník ubije obrovskou červenou želvu, která mu předtím bránila opustit ostrov. Mrtvá želva se promění v ženu. Trosečník a žena se sblíží a za nějaký čas se jim narodí chlapec. Když chlapec odroste, opustí ostrov a rodiče spolu s jinými želvami. Trosečník zestárne a zemře. Dívka se promění zpět v obrovskou červenou želvu a vrátí se do moře. V hlavní roli ostrov a počasí. Dále hrají: písečný krab, lachtan, mnohonožka, racek, zatopená jeskyně, tsunami a jiné želvy. Obrázky jsou krásné, ale i kdyby to bylo o polovinu kratší, stále by to bylo (pro mě) příliš dlouhé.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Kombajn mě překvapil a potěšil. To málo potom bych klidně oželel. Kdybych věděl na co se jdu dívat, nebyla by to ani z desetiny taková zábava.
Jedné noci v jednom městě (2007)
Bezva džin ve tvaru močového měchýře.
Normální autistický film (2016)
Pěkné.
Jurský svět (2015)
"If you don't know Jurassic Park, you don't know shit." Ještě horší než JP3 se Spinosaurem z papundeklu, třebaže pohled na fungující park potěšil. In nomine patris et filii et indominus rexi.
Švýcarák (2016)
Všechno na co jste se chtěli zeptat Holčičky která měla ráda Toma Gordona, ale báli jste se vědět. Líbilo.