Recenze (430)
Californication (2007) (seriál)
Měním ze třech hvězd na čtyři....David Duchovny je jako Hank výborný. Takový divočejší sourozenec DR. House :)
Přátelé (1994) (seriál)
Seriál, který nikdy neomrzí. Nikdy nezapomenu na scény s krocanem :D a pak také Joyeho: ,,Papír, sníh, duch" a ,,Tut de la frut"
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Když jsem si pouštěla první díl, říkala jsem si, že to je zas jeden z těch méně podařených seriálů. ALE po pár minutách jsem nestačila zírat. Paráda!!!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Legendary and awesome... and fail! Tak jsem dokoukala celý seriál. Musela jsem ubrat jednu hvězdu, protože tím závěrem to naprosto zkazili. Velké zklamání.
Pokémon (1997) (seriál)
Mé dětství :o) Sbírala jsem kartičky, koukala jsem na seriál.....Pika pika :o)
Elisa z Rivombrosy (2003) (seriál)
Divím se, že tento seriál patří mezi nejhorší. Podle mě neprávem. 1. série je skutečně výborná. Každý si tu přijde na své. Napětí, intriky, sex, smrt, happy end.......Co se vám nelíbí???
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Co se asi odehrává za zavřenými dveřmi? Naši detektivové Katja a Tekin to jdou opatrně zjistit.... chce se mi brečet :D :D :D :D smíchy
Kladivo na čarodějnice (1969)
Strhující zážitek od začátku do konce! A z té hudby mě vždy až mrazí!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Famózní výkon Jacka Nicholsona pod taktovkou výborného Miloše Formana.
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks mi neustále dokazuje, jak je skvělý herec.