Recenze (142)
Pýcha a předsudek (2005)
Snad bych dala i víc, kdybych neměla to štěstí a neviděla skvostný seriál z pětadevadesátého s Colinem Firthem a Jennifer Ehle.. Ale i tak bych zřejmě dospěla k názoru, že pro mě tenhle film nemá s knižní předlohou moc společného.. Je to pěkná romantika se stejnou zápletkou, ale ten knižní atmosféru tady není..
Pýcha a předsudek (1995) (seriál)
Potřebuji vyšší stupnici!! Aspoň deset hvězd nebo radši patnáct!!:) Žádné filmové ztvárnění knižní předlohy mě tak nenadchlo jako tohle! Když jsem před x-lety román od Austinky četla, představovala jsem si to přesně takhle - typicky viktoriánská Anglie, která dýchá z každého záběru, chytrá a vtipná Elizabeth, která má na vše odpověď a krásný, leč zprvu arogantní, nafoukaný a nepřístupný pan Darcy.. Kdykoli se k tomuto seriálku vracím mám zimomriavky a slzičku v oku.. *neskutečná nádhera*
Dům voskových figurín (2005)
Je pro mě záhadou, proč se točí taková kvanta těchhle zvěrstev.. Vedle sawček a hostelů je tohle další - pro mě - nekoukatelný film. Snad jen závěrem - hnus hnus hnus ..
Šaman (1992)
pohádková hudba, uvěřitelné herecké výkony, nádherná příroda, příjemné herecké obsazení.. pohodový film se zajímavou námětem na sobotní odpoledne..:)
Králova řeč (2010)
jediné co mi malinko vadí, je to, že stejně jako o labuťky je kolem strašně moc humbuku.. Neříkám - je to moc emotivní film, Colin a Geoffrey jsou úchvatní a realističtí, celková atmosféra skutečně pro mě "dobová", ale něco.. to něco pro úplně hodnocení mi tam chybělo.. - ale rozhodně to něco nechybělo na excelentných výkonech pánů hlavních hrdinů..;)
Černá labuť (2010)
shrnutí dvěma slovy? haluzácky zajímavé.. Natalie Portman byla úžasná, ale to ona je vlastně vždycky:) Jsem ráda, že zas někdo ukázal pravou tvář "něžného" baletu.. Postupná transformace Natálky v černou labuť byla tak opravdická!! Ale bylo tam na můj vkus - laicky řečeno - moc haluzáre (proto mé hodnocení není stoprocentní).. a dodám - je kolem toho móc povyku..:(
Fantom opery (2004)
jedno dlouhé zasněné "áách":) v tuhle chvíli okouzlena hudbou, kostými a fantomem dávám nejvyšší hodnocení a slibuju si, že jsem to neviděla naposledy..:)
127 hodin (2010)
donucena okolnostmi a bohužel s plným vědomím toho, o čem film je, jak dopadne a hlavně obeznámena se všemi detaily. I přesto, že jsem pak v každé scéně, tak nějak věděla co přijde, tak že bych se nudila to rozhodně ne.. Po pár minutách filmu se rozplynula i moje další obava a to, že film bude utahaný. Nějak se mi prostě nezdálo, že by se z jedné zápletky dalo vytěžit "záživných" 98 minut.. A opak je pravdou.. Excelentní a hlavně "ralistický" James Franco, výborná kamera (ne že bych tomu nějak extra rozuměla) a hlavně vědomí toho, že tohle skutečně někdo prožil s hlavně přežil zaručuje nezapomenutelný film....
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
ááách, srdíčko zaplesalo!! To bylo nejnádhernější! Od chvíle, co jsem poprvé viděla Nightmare before Xmas mě už dlouho nic takhle "nepotěšilo" a nepohltilo.. To, co začíná jako typický příběh malé holčičky, na kterou nikdo nemá čas, se rozvine do nádherného a zajímavého příběhu, který je jako pohádka, ukázka toho, co si každý z nás přeje, ale pozor - "tady" se za vším skrývá past a nezbývá jen varovat - ..some doors should never be opened..
Mystery, Aljaška (1999)
Upřesním hodnocení je tak na 3,5 hvězdičkách.. Je to mírný nadprůměr, který tam drží Russell, ale taky v tomto filmesu opět hodně prezentovaná americká patetická soudržnost, která mi tu kupodivu nevadí.. Chlapíci z aljašského zapadákova, kteří se na provizorním ledním hřišťátku dokážou postavit "velkým" NY Rangers.. Určitě se na to podívám znovu..;)