Recenze (6)
5 Days of War (2011)
První polovina vynikající, téměř jako z Flashpointu, ale poté vývoj děje značně ztrácí....škoda, jen průměr.
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
prostě to nemá chybu.... přes slabší úvod prostě geniální komedie
Saw: Hra o přežití (2004)
No docela psycho. Dost často jsem se i bál.
Dařbuján a Pandrhola (1959)
Klasika na kterou se vždycky rád o Vánocích podívám.
Česká soda (1998)
Nářez jako blázen.
Ruka zabiják (1999)
Nic ohromného, ale celkem jsem se pobavil.