Recenze (670)
Ticho před bouří (2019)
Tak takúto nezhodu som už dlho nezažil s ČSFD komunitou. Absolútne nerozumiem tým negatívnym náladám. Ja som sa bavil.
Lví král 3: Hakuna Matata (2004)
Katastrofa!!! 90% deja je prakticky bez reálneho príbehu. Toto mal byt, tak maximalne bonus k DVD.
Equalizer 2 (2018)
Tak nechápem negatívne hodnotenia okolo dvojky. Podľa mňa super. Pozrel som si tesne predtým opäť jedničku a musím povedať, že dvojka je minimálne tak dobrá ako jednička. V rámci akčného žánru som sa bál, že Danzelov sequel dopadne podobne ako Liamove pokračovanie Taken-u, no našťastie sa tak vôbec nedeje. 4,5/5
Upgrade (2018)
Veľké prekvapenie a skvelá vec...dokonca s komedialnymi momentami. Veľmi som si to užil. Trochu škoda, že sa niekto nepohral ešte so scenárom, kľudne sa to mohlo posunúť z kategórie "jednohubka" na "kultovka". Potenciál bol, ale aj takto dobre.
Go On (2012) (seriál)
No ja som sa bavil. Ozaj nerozumiem prečo NBC neobjednali druhú sériu. Škoda.
MEG: Monstrum z hlubin (2018)
Je jasné, že film v ktorom sa objaví chobotnica, ponorka a žralok je kombinácia, ktorej sa len ťažko odoláva. Avšak tvorcovia aj pri vedomí, že im nejde o kinematografickú klasiku, ale skôr o zábavu, v ktorej treba mať mozog v polohe OFF, mohli dať trocha viac energie do toho, aby výsledok pôsobil B-éčkovo, ale stále solídne. Kultovka B-éčkové z toho rozhodne nebude, ale dávam 3 hviezdičky za chobotnicu, ponorku a žraloka. :P
Černobílá spravedlnost (2017)
Celé tie asi 2/3 filmu odohrávajúce sa v moteli, sú jedno neskutočné emočné predstavenie, ktoré sa dostáva pod kožu, akokoľvek by divák odolával. Herecké výkony - na výbornú.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
Seriál určite zaujme originálnym príbehom a tým ako takúto extrémne komplikovanú tému dokáže autor/tvorcovia podať. Celá idea alternatívneho sveta určite zaujme nejedného diváka, ale keď som sa z tohto ohromenia dostal, tak som si uvedomil koncom prvej série, že som sa miestami nudil, konanie postáv nebolo najuveritelnejšie, čo mohlo byť ale aj chybou scenáristou. Mal som miestami pocit akoby niektoré dialógy písal Béčkový scenárista. Takže po prvej sérii maximálne tak 3/5 a ledva som sa donútil k druhej, aj to som si na začiatku druhej série hovoril, že na konci to už balím. Avšak potom nastalo príjemné prekvapenie a posledných pár epizód druhej série ma svojim vývojom príbehu a konaním postáv totálne namotali späť na tento zaujimavý seriál. Momentálne sa nemôžem dočkať tretej série a veľmi dúfam, že dejová línia bude gradovať aspoň tak, ako tomu bolo v druhej sérii.
Aladin (1992)
Mohlo ty byť 5 hviezdičiek, nebyť toho nudného začiatku. Celé to naberá úplne inú dimenziu odkedy sa na scéne objaví Gin a ten drží latku vysoko až do úplneho konca. Parádna zábava.
Hoffa (1992)
Ide o veľmi zaujimavý príbeh, ktorý stačilo dobre zrežírovať a dať mu solídny scenár. Mne osobne moc nevyhovoval retrospektívny štýl v tomto prípade a určite to mohlo byť zaujimavejšie, keby sa réžie ujal niekto iný. Po hereckej stránke super. Nicholsom potvrdzuje, že je extra trieda.