Recenze (670)
Columbo - Vražda podle knihy (1971) (epizoda)
Na môj vkus veľmi slabý záver a taktiež do oči bijúca naivnosť vraha. 70%
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Incredible Hulk je jedno veľké sklamanie. Opäť raz zase nevyužitý potenciál skvelej postavy Hulk-a. Dialógy stojace za figu borovú, herci na čele s Edwardom Nortonom nehrajú (okrem Roberta Downey Jr. v záverečnom cameo), kamera tiež nanič, príbeh nehovoriac...proste jediné čo stálo za to bol spôsob ako bol zdigitalizovaný Hulk a taktiež záverečný súboj bol vizuálne veľmi dobre spravený.
Saltová (2010)
50% ....hlavne koniec bol dost slabý.
Monty Pythonův létající cirkus (1969) (seriál)
Hodnotenie znížené iba kvôli nevyváženosti jednotlivých scénok. Ale i tak ide o najlepšiu prehliadku Monty Python-ov.
Captain America: První Avenger (2011)
Jemne som bol sklamaný. Ako pozitíva by som vyzdvihol Chrisa Evansa (Captain America), Huga Weavinga (Red Skull), Hayley Atwell (Peggy Carter), kostými a hlavne masky. Ako negatíva by som uviedol predovšetkým réžiu, choreografiu a z časti aj scenár. 70%
Green Lantern (2011)
No skôr takých 3 a pol, slušných 70%. V tomto roku v porovnaní s inými komixovkami podľa mňa lepšie ako Thor, ale na X-Men: First Class sa samozrejme nechytá. ;)
Vyfič! (2009)
Nech si vraví kto chce, čo chce - ja som sa (nečakane) dosť nudil. 50%
Mladé pušky (1988)
Nulový zápis do análov westernu, skôr taká priemerná western-komédia, ktorá sa raz hrá na to a raz na to. No a Tom Cruise tam nebol ani omylom. 55%.
Synecdoche, New York (2008)
Mám silne zmiešané pocity.
Vzpomínky Sherlocka Holmese (1994) (seriál)
Suverénne jediná séria ku ktorej by sa dalo povedať viac kritických slov. ... Prečo? ... Lebo režisérom šiblo v hlavičke.