Recenze (100)
Prometheus (2012)
Mohl to být dost dobrej film nebýt špatných dialogů, špatných herců, nechutnýho chování posádky lodi, hieroglyfů a jeskyních fresek.
Expendables: Postradatelní (2010)
Další z filmů, který vpluje do stále sílícího a rozrůstajícího se světového veletoku průměrnosti, neoriginality, odbytosti, hlouposti...rozplyne se v něm a rychlým spádem zmizí v končinách, které by filmový fajnšmekr neměl nikdy navštívit.
Počátek (2010)
Počátek je velmi zajímavý, velmi náročný a velmi....zajímavý:) Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.
Casablanca (1942)
Jeden z lepších filmů, z doby kdy byli herci a hlavně herečky mega afektovaný a prkený, hudba převážně orchestrální, kulisy potěmkinovský a obraz celej takovej divnej, bez barev:)
Sex ve městě 2 (2010)
Mazec, ač jsem byl v kině skoro jedinej chlap náramě jsem si to užil:) Samantha je samice podle mýho gusta:) Víc estrogenu do filmové tvorby, moc příjemný zpestření... Pánové pokud nechápete tenhle fenomén tak se obávám, že nechápete ani svoji drahou polovičku
Nepříjemná pravda (2006)
No toto.....takovejhle dokument snad dokážout natočit jedině američani... úpadek jejich civilizace je markantní téměř v každém jejich současném filmovém počinu. Autoři jsou totiž povětšinou lidé s IQ tykve. (pozn. na problematiku globálního oteplování nemám vyhraněný názor)
Velký Waldo Pepper (1975)
Dobrý film, který nabízí nejen parádní práci kamery, velmi zajímavý příběh a skvělé herecké výkony, ale také kaskadérské kousky, nad kterými se tají dech.
Carrie (1976)
Jedno příslová říka, že v dobrém filmu nesmí chybět obnažená ženská ňadra. Carrie toto důležité kritérium splňuje.
Ničitel Conan (1984)
Výborná a rozmanitá fantasy. Je tam sice spoustu béčkových prvků, ale komu to vadí když je to tak zábavný
Temná hvězda (1974)
Tak tady jsou hodně silné kořeny červeného trpaslíka:)