Recenze (403)
Matky na tahu (2016)
Namísto prezidentky SRPŠ si dosaďte jakoukoli zásadnější volenou funkci, namísto rebelujících matek nasranou menšinu.. a je z toho antikonformní protest-film jak víno :D A nebo je to jen pitomá řachanda o partě zhýčkaných blbek z předměstí?
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Takže oni vlastně natočili znovu totéž.. pro jistotu.
Nevinný (1976)
Otravně banální telenovela s příznačně mizerným hraním.. div jsem si zuby nevyskřípal.
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Kdesi v dálce na parkovišti mezi nedůležitou masou aut se náhle zaleskl povědomý stříbrný Aston Martin DB5. Copak tam asi dělal? Každopádně je vtipné sledovat, jak se z Bondovek stává skoro seriózní záležitost s prvky dramatu, zatímco IMF se vydává cestou totální akční taškařice. Jen tak dále. Rogue Nation nemá chybku.
Terminator Genisys (2015)
Na to, jak je celá ta sranda se Soudným dnem už provařená skrz na skrz, povedlo se i na popáté natočit vcelku obstojného Terminátora. Přesto se jedná o třetí marný pokus vyrobit něco kvalitnějšího, než byla první dvě Téčka, a tudíž by už mohlo být na čase pověsit endoskeleton jednou pro vždy na hřebík. "Vajíčko" na samém konci Genisys to ale zřejmě vidí jinak..
Kingsman: Tajná služba (2014)
Odvážná a totálně nekorektní akční "WTF?!" komedie, která minimálně v této dekádě nemá konkurenci ani na dohled.
Láska na kari (2014)
Lasse byl vždycky slaďouch, ale býval aspoň opravdovější. Kari je tak umělé a nadité stereotypy, že být Francouzem, Indem nebo kuchařem, tak se snad urazím. Každopádně nejsem ani jedno, takže ty superkorektní dvě hodinky kvituju jen s mírně pobaveným povděkem, že to nebylo horší.
Tři bratři (2014)
Nebyla to ztráta času, Klus se svlíkl do půl pasu.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Od pilotu do finále naprosto dokonalý počin. Nemám slov. "How's life?" - "Fine. How's death?"
Black Books (2000) (seriál)
"Which one of you bitches wants to dance?"