Recenze (195)
Wolverine (2013)
Wolverine je hnusnej křovák.
Klub rváčů (1999)
Asi jsem jeden z mála, ale nesouhlasím s "fuck the system" myšlenkou filmu. Hnusí se mi a 90% všeho co se ve filmu děje se mi hnusí taky. Ale film je to úžasný. EDIT: Mám takový pocit že jsem nepochopil o čem film doopravdy je, ale opravdu mě to netrápí.
Útok na Bílý dům (2013)
O třídu horší než Olympus Has Fallen.
Hellraiser (1987)
Jesus wept. Teď už vím, odkud ta hláška pochází.
Zbav nás všeho zlého (2006)
Bylo to docela chaotické a zdlouhavé, ale i tak se jedná o dokument, který byl potřeba. Sice se nic neřeší, ale jako informačka to stačí (pro ty, kteří ještě nevědí, že církev je prasácký kult).
Léto v Alabamě (1999)
Dva zdánlivě nesouvisející příběhy a jeden vtipný přízvuk. I to mi stačí.
Rozsudek smrti (2007)
Jeden z těch filmů u kterých jsem odvracel oči a přeskakoval části. Pro mě nepříjemný psychický teror.
The Dudesons Movie (2006)
Dudesonovi jsou přesně tím typem lidí, které nechci za sousedy, ale baví mě sledovat všechny ty šílenosti, které provádějí. Narozdíl od Jackass nejsou stunty tak originální a nápadité, ale zato jsou extrémnější, nebezpečnější a často i na hranici zákona.
Idiot na cestách (2010) (seriál)
Bez Rickyho smíchu je to jenom poloviční zábava.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Nebudu předstírat, že jsem to pochopil.