Recenze (31)
Muž ve stínu (2010)
Protože je to Polanski,čekal jsem víc! Ale s odstupem doby musím říct, že tempo i atmosféra byla ukázková...
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Parťáci Butch a Sundance jsou ti nejsympatičtější bandité, které Divoký západ poznal. Newman a Redford dodali svým postavám obrovské charisma a sledovat ty dva na plátně mi přináší opravdové potěšení. Právě kvůli filmům jako je tento tak rád koukám na filmy. Nebudu hodnotit režii, scénář, kameru ani hudbu, protože ty nemají chybu a jsou dokonalé. Butch Cassidy a Sundance Kid, to je prostě klenot... :)
Big Lebowski (1998)
Pro mně nejlepší Coeni (spolu s Fargo)! Specifický coenovic humor, skvělá režie a spousta výborných hlášek. Srdcovka, kterou bych mohl vidět tisíckrát a stejně by se mi nikdy neokoukala!! A Bridgesův Dude nemá chybu!!! Je to prostě bůh...
Vyvolený (2000)
Po Vyvoleném to s Shyamalanem šlo už jen z kopce a dneska víme kam až to dopracoval! Ale Vyvolený je dokonalý ve všech ohledech!! Je to vynikající (nejen) komiksový film!!! Jeden z těch opravdu nej...
Kick-Ass (2010)
Film roku!!! Kdyby letos už nic nemělo vyjít, tak aspoň tohle vyšlo!!! 100%
Braindead - Živí mrtví (1992)
Jeden z nejnechutnějších filmů, co jsem kdy viděl, ale taky jeden z těch nejzábavnějších. Od Petera Jacksona jsem čekal všechno možné, ale přiznám se, že tahle romanticko/hororová, krvavá, slizká a nechutně vtipná šílenost mně dostihla nepřipraveného. Mezi přetrvávajícím nutkáním na zvracení jsem se skutečně hodně a nahlas smál. A opravdu neradím předtím (nedej bože přitom) konzumovat cokoliv... :)
Mortal Kombat - Boj na život a na smrt (1995)
Kultovní počítačová hra, která svou jednoduchostí a velmi efektní brutalitou převálcovala všechno kolem...!!! Film je sice naprosté béčko všech béček... ale jako věrná adaptace bez chybiček...!! K tomu spousty hlášek a Cary-Hiroyuki Tagawa ve své asi nejslavnější roli... a hudební téma, které se dostane pod kůži...
Pánská jízda (2004)
Nevím jestli mám Abrháma s Vetchým litovat, do čeho že se to namočili... nebo jimi opovrhovat, že se k něčemu takovému (za kolik kapříků nevím...) vůbec propůjčili... .) Kde není scénář ani smrtka nebere...
Krkonošské pohádky (1974) (seriál)
Můj nejoblíbenější večerníček... for ever...!!! Nezapomenutelná postavička Trautenberka, který to ovšem na konci pokaždé schytá od Krakonoše... Skvělé výkony všech herců v čele s Iljou Prachařem. Dobro spravedlnost a poctivost vždy zvítězí. Zlo, lakota, lenost a sobectví je po zásluze potrestáno... Taky jsem si občas přál aby nějaký ten plán Trautenberkovi konečně vyšel, ale nikdy se tak nestalo... škoda... .) Tak už to v pohádkách bývá... bohužel jen v pohádkách...
Čtyři pokoje (1995)
Čtyři povídky... Ale jen hvězdičky... za každého pána jednu - Roth, Rodriguez, Tarantino... inač to ani moc nestojí za řeč...