Recenze (96)
Ducháček to zařídí (1938)
Ducháček Jan - za auto dán BIM BAM!!!
Anton Špelec, ostrostřelec (1932)
Liguééérééé.....
To neznáte Hadimršku (1931)
A to neznáte větší mršku, děvčata. Ten když se rozjede, co dovede...
Maverick (1994)
Ať žije POKER!!!
Posel budoucnosti (1997)
Zajímavý postapokalyptický film. Nutno ovšem dodat, že do kvalit Mad Maxe mu ještě mnoho schází..
Vodní svět (1995)
Skvělý Costnerův počin, který mi hrozně moc připomínal PC hru Fallout - jenom trochu v mokré verzi..
Patriot (1998)
Asi nejhorší Seagalův film.. totální brak.. ještě umocněný stomilionkrát ohraným tématem, které ani nebylo uspokojivě zvládnuto..
Boeing 747 v ohrožení (1996)
Zajímavý film o ještě zajímavějším přestupu z jednoho letadla do druhého v desetikilometrové výšce. Jenom škoda toho Seagala - ikdyž Kurt Russel ho dokázal plně nahradit..
Přepadení 2: Temné území (1995)
Casey Rybac podruhé (a mnohem hůř)..
Přepadení v Pacifiku (1992)
A opět tu máme jeden film správňák proti zlejm. Musím ale říct, že docela povedenej...