Oblíbené seriály (10)
Tajuplný ostrov (1973)
Sedmnáct zastavení jara (1973)
Profesionálové (1977)
Dempsey a Makepeaceová (1985)
Cirkus Humberto (1988)
Marco Polo (1982)
Doktor v domě (1969)
F. L. Věk (1970)
Záhady starověkého Říma (2007)
I mne napadl propastný rozdíl mezi trapným seriálem Ať žijí rytíři a tímto. Skvělá atmosféra která vtáhne do děje a divák pak nemá pocit, že by stál vedle. Franceska Inserwud v roli Flavie Geminy možná drobet přehrává, ale ve svých nácti letech je už to docela pěkná holka a tak ji lecos projde. V později natočených částech už ale hraje docela dobře. Nick Brimble mne nezklamal, zase pacholek. Nejlepší rolí je podle mne malý němí Lupus. Přesto, že se dalo dobře koukat na všechny díly, tak některé byli přeci jen slabší. Ale to je častá slabina serilů delších jak tři-čtyři pokračování.