Recenze (334)
Spider-Man 3 (2007)
O dost horší než předchozí díly. Příběh je vcelku dobrý, ale některé trikové scény jsou opravdu špatně zpracované. |60%|
Spider-Man 2 (2004)
O kapku horší než jednička, kvalita zůstala stejná, ale příběh je slabší než v jedničce. |75%|
Spider-Man (2002)
Tady jsem opravdu uvažoval jestli dám těch pět hvězdiček nebo ne, ale nakonec jsem se rozhodl na čtyři hvězdičky. Kamera, příběh, trikové efekty jsou skvělé a ještě to není taková CGI omalovánka, ale občas je to nuda. |85%|
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Je to opravdu dobře zpracovaný film, občas je nějaký povedený vtip, animace je také vynikající, ale místy mi to připadá nesmyslné. |85%|
To Kapitola 2 (2019)
Hrůza, úplně stejné jako jednička, nesmyslný děj a k tomu je to teď ještě trapné. |5%|
To (2017)
Strašně divný film, má to absolutně nesmyslný děj, celkové zpracování filmu jako celkem jde, ale jinak nesmyslný film. |15%|
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Opět je to nezábavné. |40%|
Shrek Třetí (2007)
Tohle už je totálně nezábavné, animace ujde, příběh utahaný, jen zřídka kdy vtipné. |40%|
Shrek 2 (2004)
Animace ujde, jinak se opakuje úplně to stejné jako u jedničky. |55%|
Shrek (2001)
Pro mě celkem nezábavný film, který je jen místy vtipný, příběh nudný, animace dobrá. |60%|