Recenze (1 384)
Sto divů světa (2014) (seriál)
Letem světem, občas jako z rychlíku a takové trochu neosobní.
Venom (2018)
Oooh, tak pěkně zábavně se to rozjíždělo. Takový kříženec Spidermana s terminátorem T-X. Než do toho ten parazit začal čím dál více kecat a mudrovat a kecat. Z původních nadšených lepších čtyř hvězd mé nadšení postupně opadalo na slabší tři. (viděl jsem: 1x)
Equalizer 2 (2018)
Solidní akční thriller, před jehož shlédnutím však doporučuji shlédnout první díl, ať jste v obraze dříve než já - kdo že jsou ty postavy, které se jako staří známí z dřívějška tu objevují. 70% (viděl jsem: 1x)
Sněhulák (2017)
Dějově docela záhul na palici, o co že tam vlastně jde a jak se to celé propletlo a co byl jako motiv... No, pár minut po závěrečných titulcích jsem to nějak stejně nepobral. Ale aspoň norská atmosféra a krajina byla pěkná. (viděl jsem: 1x)
40 dnů a 40 nocí (2002)
Přestože je mělo pro komedii nevyužitý potenciál, mezi teenagerovskými komediemi to nebylo zase tak úplně špatné. 2,5 hvězdy (viděl jsem: 3x)
MOST! - Epizoda 7 (2019) (epizoda)
Fajný díl. Jen mi nějak strašně rychle utekl. Pěkná hudba.
MOST! - Epizoda 6 (2019) (epizoda)
Při sledování si připadám trochu jako na houpačce, chvíli se výtečně bavím, jindy moc zábavy neshledávám. Tentokráte to moc odvaz nebyl.
Specialisté - Den zúčtování (2019) (epizoda)
Dobrá zápletka okořeněná zoufalou neschopností zúčastněných zasáhnout.
MOST! - Epizoda 4 (2019) (epizoda)
Opět jsem se dobře bavil, spousta výtečných fórků i když mi zábavnější než předchozí díl mi to nepřišlo.
MOST! - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
U druhého dílu jsem se z nějakého důvodu zrovna nebavil. Třetí díl to však napravil a parádní legrace.