Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Luděk zjišťuje, že když je špatně, může být ještě hůř. Nutně potřebuje peníze na zaplacení alimentů, ale jezdit s popeláři, jak mu navrhuje kamarád Franta, se mu nechce. Navíc nesmí do své domovské hospody Severky. Jeho život ztratil směr… (Česká televize)

Recenze (94)

bubun 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Před vysíláním této epizody (21:05) tento díl mělo ohodnoceno 30 uživatelů. Vtipné, že cca v půlce už to bylo 37, a nějakých 10 minut před koncem 41. Hodnotit něco před koncem, nota bene v půlce, to mi přijde opravdu zvrhlý. No nic. Bohužel dost předvídatelný díl. Co se týče muziky, tak si myslím, že seriálu/filmu sluší víc, pokud je hudba coby doplněk (samozřejmě záleží na žánru), ne když je každá skladba známý hit. To už pak nepůsobí jako podkres děje, nebo jeho zintenzivňující prvek, ale spíš to vypadá jako kdyby měl někdo hodně rád rockové a popové vypalovačky 70., 80. a 90.let, chtěl je nahustit lidem do hlavy, a děj byl tím pádem podružný. Navíc to trochu zavání lacinou snahou se podbízet. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

„Je trochu debil, takže by to mohla být postava dost oblíbená,“ prohlásil herec Martin Hofmann a měl zatracenou pravdu. Rýpání do ožehavých témat pokračuje. Všechno se hroutí, kvůli nové podobě sourozence mu dělá problémy bývalá manželka Ilona i majitel oblíbené Severky. Zdá se, že práce výběrčího výpalného pro místního bosse vypadá jako únik od všeho. Scenárista Petr Kolečko zase ukazuje, jaký cit má pro hlášky a jak umí pracovat s timingem. Mísí inteligentní humor se správnou lidovostí, v čemž si každý může najít to své. Prostě ačkoliv je výsledek plný nekorektního humoru, má v sobě i pořádný kus lidskosti a životních pravd. ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Tenhle díl se mi zatím líbil nejvíc. Luďan coby výběrčí výpalného neměl chybu – u těchto scén jsem se nasmál asi nejvíc. Souhlasím s tím, že míra hlášek i humorných momentů stoupá stále vzhůru – takže jen tak dál. Jde vidět, že tvůrcům šlo skutečně o to, diváky hlavně pobavit a nebáli se jít za „hranici“ – což se cení. MOST je skvělý na odreagování a zlepšení nálady, navíc se nesnaží jen něco napodobovat… ()

makakus 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Začíná být jasné, že jedinou výraznější slabinou je scénář, který se snaží "vychovávat", koneckonců jsme veřejnoprávní televize, a ta stojí vždy na správné straně, že... Mafiáni špatně, transsexuálové dobře, takže z toho uděláme, že transsexuálové ničí mafiány. Což bylo myšleno bohužel vážně. V místech, kde se to uvolní a nechá se třeba jen plynout v hospodě čas, kdy se dá prostor vynikajícím hláškám, Frantovi nebo Schmitzerovi s Medveckou to kvete do téměř dokonalosti. Takže je to pořád nahoru dolů, ale koukatelné. A mimochodem - příšerná hudební dramaturgie, ty staré hitovky, nedává to smysl. ()

patmull 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

V tomhle díle začíná být zřejmé, že Most! bude po dost bláznivých prvních dílech hrát i na vážnější stránku a proměna Luďkova syna na skinheada může v dalších dílech přinést mnoho zajímavých situací. Humoru zde bylo o něco méně, ale zato se to pak vynahradilo sražením Leoše Nohy na přechodu popelářským vozem. Za mě návrat ke kvalitě 1. dílu. ()

Galerie (13)

Zajímavosti (6)

  • Když pan Juliš (Jiří Schmitzer) oslovuje Dášu/Pavla (Erika Stárková), aby vedl exkurzi učňů v autoservisu, osloví ji jménem Erika. To je ale skutečné jméno herečky, nikoli její postavy. (rakovnik)
  • Když Luděk (Martin Hofmann) rozbíjí přední sklo Romanova auta, tak aniž by kolem auta chodil, nejdříve si zapaluje cigaretu na levé straně auta zády k Dáše (Erika Stárková), pak mlátí do skla z pravé strany čelem k Dáše, aby pak opět byl vlevo zády k Dáše. (velkyvezir)

Reklama

Reklama