Recenze (1 376)
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Ekologická agitka upozorňující na nešetrné zacházení s naší planetou, zabalená až do pohádkově nádherných záběrů z ptačí perspektivy. Doporučuji. Jeden z nejlepších dokumentů! 100% (DVD, cz ...na velkém plátně to však musí být úchvatné...)
Donšajni (2013)
Prostopášný režisér si chtěl si natočil svůj prostopášný film, kde si mohl zase pár hereček vysvléknout. Ve filmu hrají v podstatě jen tři herci: Hartl, Šafránková a Huba.Ostatní jsou jen sekundanti nebo křoví. (Evička Josefíková k titulní plakátové fotce na film snadněji snad přijít ani nemohla k poměru s odehranými vteřinam ve filmu.) Na film se dá koukat, poslechnete si úryvky z oper a ušetříte z rodinného rozpočtu. Děj je ale takový jednotvárný a nakonec ani nikam nesměřuje.
Doteky osudu (2012) (seriál)
Už výborný úvod každého dílu pojatý vnitřním monologem chlapce podbarveným dramatickou hudbou slibuje zajímavou podívanou. Filmů o vzájemném propletení osudů lidí po celé planetě již byla celá řada. V seriálu TOUCH je využíváno čísel jako spouštěcího mechanismu k ovlivnění osudů mnoha lidí. Stačí zavolat na neznámé číslo (občas mi seriál připadá jako product placement na chytré mobilní telefony :-) , zaklepat na dveře s předpovězeným číslem či stihnout správné číslo autobusu a spustí to lavinu, která změní život několika lidem na planetě, bez ohledu na to, zda jsou v New Yorkou, Tokiu či Bagdádu. Seriál, jenž spojuje hlavní dějová linie boje otce o opatrovnictví syna, jenž v životě nepromluvil a komunikuje pouze pomocí čísel, je bravurně natočeným a poutavým dramatem s dojímajícím zakončením (prvních pět dílu jsem "byl nucen" shlédnout na jeden zátah přes noc) o rozličných osudech, v každém díle většinou úplně jiných lidí. ### Výborně! 90% ### PS: Také si nemyslím, že čísla ovlivňují život, ale kdo chce věřit najde si za každou událostí to "svoje" číslo. Tohle je film, takže trocha tajemna je zde na místě. ### Shlédnuto všech 12 dílů první série. (pův.znění s cz titulky) Sice je to stále více-méně o tomtéž, poslední díly jsou i jednodušší-mnohem menší propletence osudů (že by docházely nápady?), ale pořád příjemně dramatické. Ponechávám hodnocení 5 hvězd, ale je to už jen o vlásek...
Do vesmíru se Stephenem Hawkingem (2010) (seriál)
Poutavě a nádherně graficky zpracované a komentované výzkumy, vize a teorie o vesmíru jsou podané přívětivou formou pěkně srozumitelně, že se ani astrofyzikou nepolíbený divák v tomto dokumentu neztratí a záplava pojmů a temné energie ho neutopí. Tohle tajemství vesmíru je pro úplně každého. 95% (viděno v orginálním eng znění i v cz verzi)
Drahé tety a já (1974)
Bláznivé energické tetičky, sem tam nějaké písničky a klasicky skvělý Jiří Hrzán v sympaticky ztřeštěné kriminální komedii. 70% (viděl jsem již mnohokrát a nevidím důvod, proč se nepodívat v tv repríze znovu na chvílemi až protivně štěbetavou Fany v podání N.Gollové... :)
Dredd (2012)
Pěkně drsňácká řežba. Trochu podoba s filmem "The Raid (Zátah)". Po tomhle Dreddovi si budu muset znovu připomenout Stalloneova předchůdce...
Drive Angry (2011)
Standardní akční béčko. Mezi Cageovými obdobnými filmy z posledních let mi Drive Angry přišel jako z těch vydařenějších. Především díky akci, která má spád, démonickému pronásledovateli (Fichtner) a povinné okrase (Heard). Cage se ve všech posledních filmech, včetně toho, však tváří pořád stejně (blbě).
Drsňačky (2013)
Není to špatná buddy movie detektivka. Ukecané drsné kecy nejsou špatné, v podstatě by to mohlo být i vtipné, jen mi to z nějakého neznámého důvodu paradoxně moc úsměvů na tváři nevykouzlilo, abych řekl, že jsem se zasmál a pobavil... Jen 2 hvězdy. (viděl jsem: 2x cz)
Duch ve stroji (2017)
Kyberpunkové sci-fi s pěknou hi-tech Scarlettkou a předvídatelným, ne příliš originálním dějem. Trocha zajímavé akce, ale přece jen ji chybí víc novoty. (viděl jsem: 1x cz)
Dům na samotě (2022) (TV film)
Do široka roztažený příběh, s přehršlem postav a nijak zajímavě (ne)výrazným týmem detektivů. V knize to mohlo docela dobře fungovat (neznám). V tv filmu to na mne působilo ve stylu 'vidět a zapomenout'. Herecká sestava však byla zajímavá. 50%