Recenze (500)
Troja (2004)
Bradu Pittovi ta role ohromě sluší. Celkově jde o jeden z těch lepších histrických filmů s kvalitním obsazením a krásnou výpravou.
Moneyball (2011)
Filmů s podobnou tématikou už bylo natočeno hodně, ale Moneyball má něco do sebe. Když pominu skvělé herecké obsazení, tak také vše ostatní funguje téměř bezchybně. Počínaje námětem skutečného příběhu, který má obrovskou hloubku, přes bezchybně napsaný scénář až po hudbu, režii a hereckými výkony... Za mně 90%
Méďa (2012)
Taková roztomile morbidní hloupost :)))
Havran (2012)
Průměrný thriller, který stačí vidět jednou.
Velká vánoční jízda (2011)
Na tuhle předvánoční dobu skvěle načasované. Jednu hvězdičku ubírám za pár hluchých míst, jinak solidní jízda ;)
Strýček Buck (1989)
Perfektně fungující komedie z osmdesátek, které mám úplně nejradši.
Sám a sám (1991)
60%... Mám rád filmy s Johnem Candym...
Moje první láska (1991)
Jeden z mála filmů u kterých mi ukápla slza. Dětské role uvěřitelné a celý příběh hezky zpracován.
Kšefty s tátou (1994)
Nemůžu si pomoct, ale já se bavil. Nejadná se samozřejmě o kasovní trhák, ale o komedii, která dokáže zpříjemnit deštivé odpoledne.
Dobrý synek (1993)
Nejedná se sice o film, který bych musel vidět každý rok, ale je skvěle zpracován od A až po Z...