Recenze (191)
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Film sám je tak na dvě, ale jedna nacíc je za Vina, chová se zase tak Dieselovsky jako by byl Riddick a druhá, že si na konci vzpomněli na Paint it black...
Divoké historky (2014)
Trochu připomíná noc na zemi.
Příběhy Cheeche a Chonga (1980)
Neuvěřitelný...
Zločinec (2008)
Ten plakát, hrozný, jinak milé překvapení.
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
I přes ohrané téma, velice dobře koukatelné.
Probudím se včera (2012)
Na českej film překvapivě dívatelné
Skyfall (2012)
První seznámení s Danielem Craigem nedopadlo podle mých představ krom zásadní změny oblíbeného pití trochu zklamal jeho vkus. Dále je zarážející bond girl tohoto dílu byla Judi Dench. Posledním překvapením pro mě bylo, že jediná technologická hračička na úrovni byl Sony Xperia T, na které přijal jednu zprávu.
Amazing Spider-Man (2012)
Oproti minulému ztvárnění docela nuda...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Více humoru, ještě lepší, než první díl
Jump street 21 (2012)
Čekal jsem málo, ale byl jsem překvapen.