Recenze (2 156)
Až tam nezbyl žádný (2015) (seriál)
Přesvědčivé zachycení atmosféry a dobovosti.
Zlatý Muž z Ria (2016)
Líbivě poskládaný medailon. Teda až na samozvaného "básníka" z Jihlavy, který vleze všude, jen aby se zviditelnil...
Vláda - 89 000 dětí (2011) (epizoda)
Jeden z nejsmutnějších seriálových dílů. Zajímavě odvyprávěný příběh. Plně využitý motiv dopisu, fotky.
Manželská lest (2014) (TV film)
Bez Jennifer Beals by byl příběh tuctový. Závěrečná rvačka působí jako nepovedená parodie.
Domácí péče (2015)
Trio Mihulová, Polívka, Vilhelmová exceluje. Civilní snímek s otevřeným (?) koncem.
Atlas mraků (2012)
Překombinovaný velkofilm, který zdlouhavě filosofuje o ekologii (aluze na Darwina) nebo svobodě (aluze na Solženicina).
Anthropoid (2016)
Při čtení románu Dva proti říši jsem si představoval, jak by vypadal film natočený podle knihy Jiřího Šulce. Při sledování filmu jsem si vybavoval scény z románu. Jediné, co mě rušilo, byly anglicky mluvící české/ německé postavy. Na druhou stranu je unikátní (i záslužné), že zahraniční tvůrci natočí příběh, který je symbolem českého odboje proti nacistům.
Anděl Páně 2 (2016)
Srovnatelné s jedničkou. Nebeské scény jsou hravé, vtipné, svižné. Mikulášský příběh je jednoduchý, ale kouzelný, pohádkový. Jiří Strach dokáže vést nejen herce, ale vybrat i správné lokace.
Zlodějka knih (2013)
Uhlazenost a načančanost snímku místy hraničí s patosem. Příběh je odvyprávěný poutavě, ale nevěrohodně. Rušivě na mě působilo, že Liesel čte knihy v angličtině. Vzhledem k nosnému tématu jsem srovnával s českým filmem Musíme si pomáhat. Zlodějka knih mi přišla na rozdíl od Hřebejkova snímku nevěrohodná. Myšlenky o slovech jsou zajímavé. Očekával jsem, kdo z ústředních hrdinů zemře, a vypravěč - Smrt - celkem překvapil. Jsem zvědavý na knižní předlohu.
Zázračný nos (2016) (TV film)
Parfémový motiv celkem nápaditý; až na paruky i slušná výprava. Škoda extrémní minutáže, ta je k nevydržení.